Voor wie?
Mediabudgetten van €500,- tot €25.000 per maand
Hoofdfocus ligt op leadgeneratie (niet e-commerce)
Ambitie om meer resultaat uit Google Ads te halen
Besteed je leadgeneratie uit en ontvang structureel 25+ leads per maand via online leadgeneratie
Voor wie?
Bereid te investeren (€500-€25.000)
Hoofdfocus ligt op leadgeneratie
Ambitie om te groeien
Sta bovenaan op het moment dat jouw klant zoekt naar jouw product of dienst.
Campagnes worden gebouwd en geoptimaliseerd met één doel: klanten aantrekken via zoekopdrachten die converteren.
Wat je kunt verwachten
Slimme campagnes met focus op resultaat
Zichtbaar bij relevante zoekopdrachten
Meetbaar resultaat vanaf de eerste maand
Wat je kunt verwachten
Slim ingerichte campagnes met focus op resultaat
Zichtbaar bij relevante zoekopdrachten
Meetbaar resultaat vanaf de eerste maand
Nieuwsgierig of er meer uit je campagnes te halen valt?
Plan je kennismaking en ontvang een Gratis Quick Scan van je huidige Google Ads account.
Klantcase: 78% daling in CPL voor een lokale makelaar
Voor een makelaar richtten we een Google Ads campagne in met focus op woningverkopers.
Waar de focus eerst lag op contactaanvragen, merkten we dat de waardebepaling leads het erg goed deden. Door hier slim op in te spelen groeiden we binnen een jaar van in totaal 6 leads in Q1 2024 naar 26 kwalitatieve leads in Q1 2025.
Het budget lag in deze periode zelfs iets lager. Hiermee daalden de kosten per lead van €270 naar €60: een daling van ruim 78%
Ook efficiënter omgaan met je budgetten? Plan direct een kennismaking.
Van strategie tot funnels, ik help bedrijven groeien.
Slimme campagnes die vanaf het begin scoren.
Search Engine Advertising (SEA) is adverteren op zoekmachines als Google, Bing of bijvoorbeeld Marktplaats. In deze uitleg focussen we op Google Ads.
Je adverteert in de zoekresultaten van Google door mee te doen aan een veiling. Je bepaalt op welke zoekwoorden je gevonden wilt worden, stelt een bod in en jouw advertentie wordt getoond — mits je bod en advertentie relevant genoeg zijn.
Vroeger ging het vooral om het hoogste bod. Nu kijkt Google ook naar andere factoren, zoals:
Relevantie van je advertentie
Kwaliteit van je landingspagina
Verwachte klikratio
Gebruikerssignalen zoals locatie, zoekgedrag en apparaat
Een voorbeeld
Zoek je op “personeel vinden” en ben je actief in de horeca, dan wil je geen IT-bureaus zien. Google herkent dat via onder andere eerdere zoekopdrachten en toont eerder een partij die gespecialiseerd is in horecapersoneel.
De matching is niet altijd perfect. Daarom loont het om te optimaliseren. Uiteindelijk kijkt Google dus niet alleen naar je bieding, maar ook naar de kans dat iemand op jouw advertentie klikt én converteert. Hoe slimmer je campagne is ingericht, des te lager de kosten per lead zullen zijn, wat je ruimte geeft om te schalen.
Draait je SEA-account al, maar denk je dat er meer in zit? Laat het gratis doorlichten met een SEA Quick Scan.
SEA Quick Scan
Inzicht in verspild budget
Duidelijk advies in begrijpelijke taal
Volledig vrijblijvend
Begin je vanaf nul? Geen probleem. We starten met een slim zoekwoordonderzoek en bepalen samen de juiste koers.
06 11922150
Bekijk ook mijn LinkedIn
© Copyright 2025. Onlinegroey.nl. All rights reserved.